неделя, 24 октомври 2010 г.

Нова тема за следващото ни събиране!


Новата ни тема се казва "Ами, ако". За всички недовършени история и тези, които биха могли да бъдат различни, ако можехме да върнем времето назад.
"Ами, ако не те бях срещнала - кой щеше да завива крушката в коридора, когато я гърмя за десети път този месец? Ами, ако не си бях изпуснала самолета, кой знае дали изобщо щяхме да се срещнем! Ако все пак бяхме останали заедно... Ако аз бях избрала филма онази вечер. Ти нямаше да се сетиш за някаква стара история и щеше да ме целуваш в колата си.... Ами, ако..." Сещате се какво имам предвид...
Разровете се в събитията от своя живот и свързаните с тях хора, за да си представим какво би било, ако беше различно. Опишете тези паралелни реалности и да видим какво ще се получи.
Ще се видим през декември! :)

kutiazaprikazki@abv.bg

1 коментар: