четвъртък, 14 октомври 2010 г.

ПРИКАЗКА БЕЗ КРАЙ...


Здравей, Гери!

Когато бях малка, дядо ми разказваше много интересни приказки, дълги приказки...
Тогава времената бяха други...
Сега хората са прекалено забързани, все нямат време. И приказките се съкратиха,
разказват се набързо - до края им или не се стига, или е забравен...
А време за любов почти не остава, затова мног хора не я познават ...което е жалко и тъжно.
...
Ето и моята

ПРИКАЗКА БЕЗ КРАЙ...

9 (девет) години - от нощта,
в която за първи път
видях очите ти,
докоснах ръцете ти;
в която притихнала стоях
и те гледах, гледах, гледах...

9 (девет) години - от нощта,
в която за първи път
видя очите ми,
погали косите ми;
в която притихнал стоеше
и ме гледаше, гледаше, гледаше...

9 години - 3278 дни,
в които опознах душата ти,
стоплих сърцето ти,
споделих тъгата ти.
Притихнала стоях
и те гледах с обожание...

9 години - 3278 дни,
в които разголи душата ми,
разгада чувствата ми,
излекува раните ми.
Притихнал стоеше
и ме гледаше с обожание...


За 9 години те научих
да ме обичаш,
да ми вярваш,
да бъдеш по-смирен.
Притихнала стоя
и те гледам с обожаниие...

За 9 години ме научи
да те обичам,
да ти вярвам,
да не се страхувам.
Притихнал стоиш
и ме гледаш с обожание...

9 години взаимно си прощаваме
грешки, нападки, пиперливи фрази.
Заедно плачем, крещим си
и пак през сълзи се целуваме.
Притихнали стоим,
до болка се обичаме...

9 години се чакаме - срещаме,
9 години се срещаме - разминаваме,
9 години се разминаваме - опознаваме,
9 години се опознаваме - разделяме,
9 години се разделяме - търсим,
9 години се търсим - намираме,
9 години се намираме - събираме,
9 години се събираме - обичаме.
9 години се обичаме...

Притихнали стоим
и гледаме се с обожание...
Аз оглеждам се в теб,
а ти - в мен,
поглеждаме и в себе си.
И осъзнаваме, че сме отражение
на един и същи образ... Съвършен е!
Това е Любовта...
...или просто ние сме огледала...

Марияна Русева

P.S. Тази приказка е по действителен случай и наистина е без край...:)

Марияна Русева

Няма коментари:

Публикуване на коментар